مسیر مصیر

مسیر مصیر

اشعار مصطفی امیری نژاد
مسیر مصیر

مسیر مصیر

اشعار مصطفی امیری نژاد

دیوانه وار

لحظه لحظه می رسد از دور، آوایی به گوش
گشت دنیای وجودم همچو دریا پر خروش
از درون جان می دهم تا ماه هم پر می کشم
رفت افسارش ز دستم خیل افکار چموش
گرچه هر شب عمر من طی می شود با بی کسی
هیچ شب غفلت ندارم لحظه ای از عیش و نوش
فکر ها در گوش با من با چرخشی دیوانه وار
می کند هر یک هزاران داد و بیداد خموش
سالها را می برم از یاد من در لحظه ای
همچو آن مردی که تازه آمده امشب به هوش
گاه من حس می کنم اهریمنی را در خودم
لحظه ای نازل شود از سوی مزدا صد سروش
نا امیدم بین راهم روز ها ثابت گذشت
از دلم لکن ندا آید که در راهش بکوش
نظرات 1 + ارسال نظر
صفورا سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 21:37 http://delneveshtehayesaba.blogfa.com

گرچه هر شب عمر من طی می شود با بی کسی......

درود بر سرکار خانم یالوردی
خیلی خوش حالم که افتخار دادید و در وبلاگ بنده حضور یافتید
سرافراز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد