مسیر مصیر

مسیر مصیر

اشعار مصطفی امیری نژاد
مسیر مصیر

مسیر مصیر

اشعار مصطفی امیری نژاد

روی جاده ی نمناک

هرچه بر کاغذ نوشتم حاصلش پرواز شد
بی هدف این غصه ها در شعر من آغاز شد
ماتم و اندوه در جان و تن و رؤیای من
ماند و در دل با همه ابیات من همراز شد
جای حس عاشقی و مهربانی و امید
در همه اشعار من اندوه و غم ابراز شد
در تمام شعر هایم قرص های خود کشی
جانشین جام های باده ی شیراز شد
جای بوی لاله ی خشکیده لای دفترم
شعرهایش پر از عطر شیر باز گاز شد
مطلع اشعار من از بی کسی ها پر شد و
آخرین امّید من هم با غمم همساز شد
راه پروازم طنابی دور سر آمد پدید

صندلی از زیر پا رفت و دو بالم باز شد
نظرات 1 + ارسال نظر
ندا نامدار پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 00:09 http://neda-namdar.blogsky.com

سلام جناب امیری نژاد عزیز
ممنون که قابل دونستین
با اجازه لینکتون میکنم
دیر این جا رو پیدا کردم اما واقعا لذت بردم از خوندن اشعارتون
براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم
قلمتون مانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد