مسیر مصیر

مسیر مصیر

اشعار مصطفی امیری نژاد
مسیر مصیر

مسیر مصیر

اشعار مصطفی امیری نژاد

آغاز


به نام خدایی که جان آفرید سخن گفتن اندر زبان آفرید


از ده سالگی با همین دنیای مجازی بزرگ شدم و خیلی چیز ها از این سیم ها و موج ها آموختم. وقتی حس کردم خط خطی هایم رنگ و بوی شعر دارند، دست به کار شدم و از همین دنیا آن ها را در معرض دید عموم گذاشتم. خیلی از دوستان محبت کردند و لطفشان شامل حال بنده شد و مرا تشویق کردند و گاه شعر هایم را نقد کردند. کم کم با کمک همین عزیزان، در همین دنیای مجازی، توانستم مطالب مفیدی راجب شعر بیاموزم و اشعارم را کمی پخته تر کنم.

حالا، تصمیم گرفتم پنجره ای رو به دنیا باز کنم و سهمی بیشتر در اینترنت داشته باشم! خواستم باز هم از همین جا شعر هایم را بپزم، خواستم باز هم از شما بیاموزم، شعر و مهربانی را.

نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین پورحسن دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 20:21 http://3boon.blogsky.com/

مصطفای عزیز
ورودتو به وبلاگ نویسی تبریک میگم
امیدوارم اشعار زیبایی اینجا ازت بخونم
با اجازه لینکت کردم عزیزم

درود استاد پور حسن
سپاس از نظر لطف شما
خوش حالم کردین جناب پورحسن
متشکرم

آرزو دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:00 http://arezouhajikhani.blogsky.com/

سلام
با آرزوی موفقیت
وسپاس از اینکه وبم رو لینک کردین
منم شما رو لینک کردم
پایدار باشین

درود بر شما
این افتخار بنده است که نام وبلاگ شما در وبلاگم به چشم می خورد
خیلی متشکرم از این که از حقیر حمایت کردید
سرافراز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد